Home Culture Festivals छठ के प्रसाद पाये खातिर एहिजा क्लिक करीं

छठ के प्रसाद पाये खातिर एहिजा क्लिक करीं

E-mail Print PDF

जी हाँ, हर साल के तरह एक बेर फेर, भोजपुरिया डॉट कॉम छठी मईया के मुफ्त प्रसाद रउरा घरे पहुँचाई। एह साल भोजपुरी अभिनेता मनोज तिवारी आ टीवी चैनल "मैजिक टीवी" के सौजन्य से ई सेवा रउरा के उपलब्ध करावल जा रहल बा। रउरा के बस खाली नीचे दिहल फार्म भरे के बा, आ ओकरा बाद हमनी के टीम रउरा घरे कुरियर से प्रसाद भेज दी। 

अगर रउरा घरे छठ होला, या फिर कहीं आउर से प्रसाद उपलब्ध हो जाला, त कृपा क के एह फार्म के मत भरीं। ई सेवा ओह लोगन खातिर ज्यादा जरुरी बा, जे घर से बाहर रह रहल बा, आ जेकरा लगे प्रसाद पाये के कवनो आउर जरिया नइखे।

एह साल खातिर छठी मइया के प्रसाद के आवेदन लिहल बंद कइल जा चुकल बा। 

छठ के फोटो, कविता, आ आलेख JaiBhojpuri.com पर देखीं

 

 

 

 


Related news items:

 
Comments (26)
i respect and honour the glory of chat.
1 Friday, 23 October 2009 17:29
kumar sayan
i like chat parav and respect its mahatwa.
Chhath parv ki hardik shubhkamnaye
2 Friday, 23 October 2009 21:48
RAM KUMAR RAMAN
Chhath parv bihar aur purab ke up walon ka mahan surya ki upasna awam astha ka parv hai. bihar walo ka mukhya parv hai . mein to delhi mein rahat hun phir bhi iss parv ko mukhya rup se manta hun.
chat ka mahattva
3 Saturday, 24 October 2009 00:05
krishna prakash
the festival i grown with as the greatest and sacredest and the hardest rule and the respect with the deepest core of heart. living in Australia and missing everthing for this day a lot.
chhat puja
4 Saturday, 24 October 2009 08:21
prashant
wise to all bihari happy chhat puja............................
Chat prav
5 Saturday, 24 October 2009 10:19
ASHUITOSH KUMAR TIWARI
Chat prav main sabhi bhartiyon ko bina kisi bhed-bhaw ke shamil hona chahiye.
sabhi vart rakhne walon ko hardik bhadhaye.
chat parv
6 Saturday, 24 October 2009 11:37
rajeevkumar pathak
aisha mahan, pavitra parav sa badhka dushra koi parv naikhi jai ho chathi mayya
comment for this website
7 Saturday, 24 October 2009 12:01
mukesh prasad
i.am mukesh prasad belong to state in bihar distt.gopalganj,village piprahi p.o.thawe
verry nice to website i like to see the site i m proud of this bhojpuria .com website i m working on e.d.p.m. in delhi and so happy to see this website

thanking u
MANGLE
8 Saturday, 24 October 2009 12:01
AMMA
आपका धन्यवाद अभी अभी भोजपुरिया .काम पर चित्र कुछ लेख आदि पड़े तो आनंद आ गया
क्या आप अमेरिका में भोज यानी मिष्ठान भेज सकते हैं और कहाँ कितने रोकडा भेजूं
सभी गन जन को छठ की शुभ मंगल कामनाएं
आपका धन्यवाद
एक पाठिका चिकागो से
shubhkamana
9 Saturday, 24 October 2009 12:20
RAGHVENDRA
MAHAN PARV CHATH KE SUBH AWSAR PER SABN KE SHUBHKAMNA. CHATHI MAA RAUNI KE AASRA PURA KARASS.
Chath Parw ke badhai
10 Saturday, 24 October 2009 12:44
Rahul Kumar
Jai ho aadit baba or chhathi maia. Sabke sukh suwidha, santi pradan kari.
chaat puja
11 Saturday, 24 October 2009 13:01
anand mishra
chaat puja is a great festival.special for bihari people. chaat mata ka assrawad sa admi ka jiwan mein ek naya prakash aa jata hi.sab kuch tik ho jata hi.i wish all the people of bihar.
Dhanyabad
12 Saturday, 24 October 2009 13:58
B Raj Adhikari Mumbai
Mee bhojpuria.com ki sampurn teeam ko dhanyabad dena chaunga ki oonho nee chaat jaise mhaan parv ka parsad har kisi tak paucha ne kaa jimba uthaa yaa hai . mata chaat rani aap sabhi ki jhholinaa sadev bharnee. Dhanyabad.
Chaat puja ki Hardik subh Kamnaye..
13 Saturday, 24 October 2009 18:58
P N Srivastava
Surya baghwan sabhi ki manokamna puri kare...
chath pooja
14 Saturday, 24 October 2009 20:47
sunil kumar yadav
chath devi ko main mana to nahi pata lekin devi maa ki gatha jarur sunta hun kisi na kisi ke muh se mere yaha ye parv nahi manaya jata hai phir bhi mujhe sunane aur dekhane ka bahut saukh hai???

jai chath maa
SIXER OF FESTIVALS : CHHATH
15 Saturday, 24 October 2009 23:07
BINAY KUMAR SINGH
CHHATH LITERALLY MEANS SIXTH. IN FACT, WHO DON'T KNOW ITS IMPORTANCE MAY DERIVE THE SAME BY : WHAT SIXER IS FOR CRICKET; CHHATH IS FOR BIHAR. CHHATH IS THE KING OF ALL FESTIVALS OF BIHAR. NO SUCH GREAT RESPECT, HONOUR & IMPORTANCE IS GIVEN TO OTHER FESTIVALS AS GIVEN TO CHHATH ALONE. PRAY FOR CHHATH IS LIKE HITTING A SUPER SIX.
mahaparv chhath
16 Sunday, 25 October 2009 10:37
Himanshu
Es maha parv chhath ki mahima apram par hai......!!!!
Bihar hi me nahi pure vishwa me.......!!!!!
tabhi to jaha bihari hai wahi chhath hai.....!!!!!
mujhe garv hai ki mai bihari hu aur chhath ki parampara hamari prachin sanskriti hai....!!
aur yahi hamara adwitiya pahchan hai................!!!!!
CHATH KE prsad
17 Sunday, 25 October 2009 16:22
ramesh kumar
MAHAN PARV CHATH KE SUBH AWSAR PER SABN KE SHUBHKAMNA. CHATHI MAA RAUNI KE AASRA PURA KARASS
maha parv chhath
18 Saturday, 31 October 2009 13:32
deelipkumar
chhath pooja ke pavan avasar per sabhi utarbhartio ke subh kamna
Thanks
19 Monday, 02 November 2009 16:02
Gouri Shankar Kamti
Thank you all of Bhojpuria .com members. As per my request, i received Chhath Prasad in Delhi. It is surprise to me. Thanks once again.
Jai chhathi maiya
20 Sunday, 06 December 2009 17:39
Vikas singh
Jai chhathi maiya.JAi bhojpuri.
I Like Chat Parva
21 Wednesday, 14 April 2010 15:34
sujeeta kumari
Mai delhi me rehti hu phir bhi hum yaha chat manate hai bachpan se gaon kabhi kabahr hi ja paye baut bihar jaisa gaon dusra kaha jai chat maiya
CHATH MAHA PARV
22 Monday, 01 November 2010 18:32
PANCHU DAS
CHATH PARV EK MAHA PARV HAI AUR MAIN ESAY DUNIYA MAIN SABSE BEHTAR PARV MANTA HOON
jai ho chathi mai
23 Saturday, 13 November 2010 09:51
subhash kumar singh
MAHAN PARV CHATH KE SUBH AWSAR PER SABN KE SHUBHKAMNA. CHATHI MAA RAUNI KE AASRA PURA KARASS
Prasad
24 Sunday, 09 October 2011 15:58
Anjali
Iss saal (2011) mai online booking chaat prasad k liye lines kab se start hogi...

Plz jarur bataiyee gaa..
parsadi mile khatir
25 Tuesday, 25 October 2011 10:34
sarika rai
hum har saal chatt ke parsadi bhojpuria.com dwara khat bani par eh saal nahike milat ba aukare dukh ba hum log 15 saal se gujarat main rahat bani jekre kaaran eh subidha se door be. hum asha kart bani ke eh saal bhi humka chatt k parsadi mil jayi..................
Dhanyabad..........
Chhathi maiya ki jay !
26 Saturday, 29 October 2011 10:47
Arvind upadhyay
Chhathi maiya ki jay !

Chathi maiya k prasad kaise mili .